Olet täällä

Ongelmia sähköisessä jäsenkortissa?

jäsenkortti 2017

Ongelmia sähköisessä jäsenkortissa? Sulje Lompakko-sovellus ja käynnistä se uudestaan.

Lompakko-sovelluksessa on havaittu virhe, jonka seurauksena jäsennumero ei ole näkynyt sähköisessä jäsenkortissa kokonaisuudessaan.

Virhe on tehty Cardplus Oy:n toimesta ja se on heidän ilmoituksensa mukaan korjattu. Uuden korjatun version käyttöönottaminen vaatii Lompakko-sovelluksen sulkemisen ja käynnistämisen uudestaan. Tällöin korjattu versio päivittyy. Itse sovellusta ei tarvitse asentaa uudelleen.

Kannattaa kuitenkin huomata, että Lompakko-sovellus on suljettava puhelimesta niin, että se sulkeutuu pois toiminnasta. Pelkkä sovelluksen siirtäminen taustalle ei riitä.